Hjem / Handel & finans / Ny undersøgelse: Banksektoren satser stort på chatbots
Chatbot i den finansielle sektor.
AI og chatbots servicerer bankkunder døgnet rundt for at matche det stigende behov for konstant, digital service.

Ny undersøgelse: Banksektoren satser stort på chatbots

Hver tredje finansielle virksomhed benytter sig af chatbots og AI for at imødekomme stigende servicekrav, viser ny undersøgelse. Teknologierne medvirker til at give virksomhederne deres egen profil og kan bruges til at øge markedsandelen.

Netbank, transaktioner og værdipapirer. Flere og flere produkter fra bankerne bliver digitale og...

Tilføj en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Markerede felter skal udfyldes *

*

200-125   300-075   210-260   210-060   300-115   100-105   300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001