Hjem / Transport & rejser / Kunstig intelligens øger indtjeningen hos SAS
Den nye intelligente markedsføringstjeneste gør det muligt for SAS at få overblik over forhåndsbestillinger af flysæder.

Kunstig intelligens øger indtjeningen hos SAS

En nyudviklet intelligent markedsføringstjeneste fra Amadeus og Accenture hjælper SAS med at optimere selskabets tillægsydelser.

Næsten 30 millioner passagerer rejser hvert år med SAS og for bedre at få indsigt i de mange rejsendes købsvaner og oplevelse samt ikke mindst for at øge indtjeningen, har flyvirksomheden nu fået hjælp af...

Tilføj en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Markerede felter skal udfyldes *

*

200-125   300-075   210-260   210-060   300-115   100-105   300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001